loading...
4Trollll - جملات خنده دار ، استاتوس هاي خنده دار ، ترول
troll بازدید : 790 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (1)

تو محلمون یه پیر مرد ۱۰۸ ساله تازه فوت کرده .

تو اعلامیش نوشتن :

هر گل که به گلستان میدهد صفا

گلچین روزگار امانش نمیدهد...

فقط یه حرف کوچیکی با بازماندگان اون مرحوم دارم :

دوستان عزیز عقل تک تکتون تو حلق عمه هاتون .

یا شما نمیدونید گل چیه ،یا معنی امان رو نمیدونید .

خدا بیامرز ۱۰۸ سالش بوده دیگه فسیل شده بود بهش میگید گل ؟

دو سال از عزراییل کوچیکتر بوده

والا به خدا ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

سلام. سایتتون عالی و به روزه. من مدیر سایت تاریخی هدیش بزرگترین سایت تاریخی در ایران هستم. خوشحال میشم اگه به سایت ما سری بزنی و نظرت رو حتما برامون بنویسی. همچنین در صورت تمایل عضو سایت شوید باور کنید بیشتر از 1 دقیقه وقت نمیگیرد. ضرر که ندارد هیچ بلکه میتوانید از جوایز ویژه هم بهره مند شوید مثل کارت شارژ و .... اگر بنر دارید بگویید تا ما در سایت بگذاریم اگر هم ندارید لینکتان میکنیم و شما هم ما را لینک کنید. لطفا بنر ما را هم در سایتتان قرار دهید اگر خود بنر دارید ما قرار میدهیم و شما هم مال ما را قرار دهید اما اگر بنر ندارید من شما را لینک میکنم شما هم ما را لینک کنید و هم بی زحمت بنر ما ا در سایت خوبتان قرار دهید. کد بنر تو سایت هست اما من براتون میذارم



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2859
  • کل نظرات : 659
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 138
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 355
  • بازدید امروز : 582
  • باردید دیروز : 1,238
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,137
  • بازدید ماه : 7,270
  • بازدید سال : 60,101
  • بازدید کلی : 498,877